Yoga nieuws - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Belle Jansen - WaarBenJij.nu Yoga nieuws - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Belle Jansen - WaarBenJij.nu

Yoga nieuws

Blijf op de hoogte en volg Belle

09 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het is afgelopen week heel erg lastig geweest maar ik moest een belangrijke beslissing nemen. Doordat de contacturen van de yoga-opleiding heel onhandig verdeeld blijken te zijn over de week (3 middagen, 1 ochtend, een aantal weekend-workshops en daarnaast nog iedere week 5 lessen bijwonen + 2 lessen zelf geven), kwam ik erachter dat het héél erg moeilijk zou worden om dat te combineren met (kantoor)werk om genoeg geld te verdienen iedere maand om van rond te komen. Het zou dan dus een gigantisch drukke werkweek voor mij worden, en dat is niet 8 maanden lang vol te houden. Met financiële hulp van familie zou ik het met 12u per week werken op zich wel redden maar dan kom ik wel thuis met een aanzienlijke schuld, wat ik benauwend vind. Daarom heb ik besloten af te zien van mijn aanmelding voor de yoga therapie-opleiding. Heel erg balen... maar ik hoop dat ik in de toekomst op een andere plek toch een soortgelijke opleiding kan doen.

Het voelt wel een stuk meer ontspannen nu ik weet dat ik niet zoveel ballen tegelijkertijd in de lucht hoef te houden het komende jaar. Nu heb ik de komende maanden (als ik een baan heb) meer financiële vrijheid en kan ik in de weekenden allerlei mooie plekken op het Noordereiland verkennen!

Het goede nieuws is: inmiddels heb ik bij twee studio's de gelegenheid om yogalessen te geven. Een daarvan is YogaWest, in een buitenwijk van Auckland, waar ik gisteravond mijn eerste wekelijkse vinyasa les heb gegeven. De ander heet Bikes and Bends, een tof initiatief dat yoga 'bezorgt' bij bedrijven in de lunchpauze en lessen geeft in de buitenlucht in het business district. Hartstikke leuk om te doen!

  • 09 Februari 2017 - 21:51

    Linda Bloch:

    LIeBel,

    Een paar keer heb ik niet gereageerd, maar nu ben ik dan toch de eerste!!

    Moeilijke beslissing om te nemen en wel eentje waar ik me van kan voorstellen, dat ie je meer opluchting geeft. Dit is al yoga-les 1 op zich, stel ik mij als leek voor: doen wat goed voor je is!

    Zoals ik je aan te telefoon liet weten, werk ik tegenwoordig meer bij Future For Nature, zo ook van daag [net als gisteren] en ik ben dan ook flink door mijn energie heen: dus hastalavista, goodnight en welterusten!!

    lindaliefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belle

Actief sinds 27 Nov. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 34355

Voorgaande reizen:

30 November 2013 - 16 Juli 2014

Zuidoost Azië & Australië

Landen bezocht: